banken....

idag har jag varit på banken. det var riktigt trevligt faktiskt, väldigt gullig tjej som hjälpte mig. inom sju dagar får jag mitt bankkort, och mitt konto är redan uppe och har min första lön på det! härligt, härligt!
kom hem vid halv 6 igår, fick såklart stänga... så det blev inte så många timmar, och jag har en 12 timmars arbetsdag framför mig... hur ska detta gå..? jäjä, jag har klarat mig utan sömn förrut!
jag ska bara dricka upp mitt kaffe, sedan ska jag pallra mig hem och göra mig i ordning.... tack och lov behövde jag itne byta skift med Gio, så jag börjar som vanligt vid klockan 5, inte vid 4, rikitgt skönt! tyvärr så stänger jag tre (TRE) gånger den här veckan, vilket suger, men men. mer pengar till moi!

nu är kaffet slut, ska dra mig hemåt.
over and out.

Pappa

Toppen att det fixat sig med banken. Skickar lite SMS då och då men får sällan svar. Varför? Puss puss mitt hjärta :)

2010-03-27 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0