Astrid.

en jävligt bra grej med att astrid har kommit är denna:
hon gillar att laga mat (jag vet, hon är galen)
igår när jag komer hem från jobbet, svinhungrig och med en förjävlig huvudvärk (vilket hindrade mig från att göra något annat än att ligga och gnälla) säger hon:
jag ska bara se klart på filmen, sedan ska jag laga mat! de hade kanske 10 minuter kvar och sedan gick hon till spisen och lagade upp en väldigt god kalkon tikka! (de trodde att de köpte kyckling, men de köpte kalkon, haha, de är söta =P) mycket gott! folk brukar säga at gratis mat är den godaste, men jag säger att gratis mat som man inte har behövt laga själv är den godaste! eftersom hon inte har något jobb än kan jag förhoppningsvis se fram emot lagad mat varje dag! gott! =D

tant lisa: jag vet inte mitt schema för den veckan än (vet inte ens nästa veckas schema) men vi ska nog kunna fixa så att vi kan umgås! =D

pöss på tant lisa och på astredo!

Luisa

Nä men stinsen har ju också blogg :D, titta,

det går undan för oss hahahaa

Saknar dej min schtino

PUSS!!

2010-03-25 @ 15:04:11
URL: http://bittersweetsimphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0