söndag.

aaah, den härliga vilodagen. vaknade vid 2. försökte få tag på christine som jag hade lovat följa med till church (inte en riktigt kyrka utan en bar som är i typ en kyrkolokal... tror jag...) de är öppna 12-17 på söndagar, men jag missade det. hon svarade inte på mina sms, så jag antar att hon är sur på mig. men men, hon dissade min housewarming för roadhouse, så hon förtjänar det.
sitter nu i ett fotbad och om 30 minuter ska jag traska iväg mot hyde park och träffa folket från jobbet. vi ska fira av gio och edouard. ska bli skoj. har satt i mina extensions och gjort en stor ínbakad fläta. till detta matchar jag en naturlig sminkning. riktigt söt är jag allt.

skitdag på jobbet i går. börjar med att jag kommer in i vid 6. skulle börja halv sju, men jag gillar att vara på jobbet lite innan jag börjar, dricka kaffe och komma in i rätt mood. men 10 över kommer sarah och ber mig börja på en gång, eftersom de behöver två bartenders där uppe och vi har kunder där nere. så jag hoppar in bakom baren och upptäcker att jag inte har is. samtidigt har jag tre kunder som väntar. skoj. upptäcker sedan att jag inte har alla frukter jag behöver och inget socker. tack alex. han har jobbat där i 4 år och kan inte sätta upp en bar på en timme. idiot. så det blev en rolig början på dagen. resten förtsatte i samma stil, jag som brukar få kommentarer som "youre the smiliest barmaid ive ever seen" fick istället komentarer som "if i want something else..? just a smile". jag log bara en gång och det var när jag såg giovanni komma fram till baren. han stannde till 4, satt och tittade på när vi städade. jag fick honom att hjälpa till lite dock. sedan gick han =(

nu ska jag i allafall upp ur fotbadet, för jag måste byta om och springa i väg och köpa öl.

puss på er!

lisa

hahahahaha STINA nu har jag hittat harry potter filmen vi sökte så ambitiöst efter i höstas!

2010-06-14 @ 12:20:03
Ullis

VI SES OM TVÅ DAGAR!!! WEEEEEE!!!!!!! =)

2010-06-18 @ 07:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0