mysteriet linda nilsson.

kom hem från jobbet för en och en halv timme sedan. har surfat runt lite granna medans töserna legat och snarkat. nyss satte sig linda upp och tittade lite förvirrat runt omkring sig, sedan la hon sig ner igen, stirrade på mig och konstaterade
"du kan hälla i mer is".
"huh...?"
"du kan hälla i mer is, häll i mer is".
"linda....?"
"om du ska shaka den måste du hälla i mer is!"
sedan vänder hon sig om och säger inget mer. 10 sekunder senare sätter hon sig upp igen och tittar på mig.
"linda, är du vaken eller sover du...?"
"jag hällde up is i ett glas, var är mitt glas?"
"vad pratar du om?"
"bakom dig, jag hällde is i ett glas"
(ska bara påpeka det faktum att jag sitter lutad mot väggen och bakom mig har jag trä, betong och sedan ett gäng galna scientologer)
"linda, jag tror du drömmer..."
"konstigt..."
reser sig och går på toa. fast först äter hon enkexchoklad.

mystiskt.

Emma

HAHAHAHA arbetsskada?

2010-06-13 @ 09:05:35
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0