dum och dummare.

jag hatar att bo i ett rum med andra tjejer. jag står inte ut, fy fan vad jobbiga de är. i natt lyckades de förstöra hela min nattsömn vilket ledde till ca 4 timmars sömn, vilket jag klara bra annars med jag har inte fått en full nattssömn sedan jag åkte. "julia" och en annan brud går ut och super sig grisfulla, vilket jag inte alls har något i mot. jag och kanske en 6 andra av kursdeltagarna sitter inne på vårat rum och ser på true blood när de stapplar in i rummet. med sig har de en kompis, låt oss kalla henne "hjärndöd". unga fröken hjärndöd trillar ner över en väska för att hon är för full för att kunna gå in genom en dörr. vi ber dem vara lite tysta eftersom att vi ser på film, varpå de skriker till varandra att de ska gå in till killarna. GÅ IN DÅ FÖR FAN OCH PRATA INTE BARA OM DET!!! hursomhelst, till slut kommer de iväg och vi andra gör oss i ordning för att gå och lägga oss. vi släcker lampan och en efter en börjaar vi somna. när jag precis har hamnat i det där stadiet när man varken sover eller är vaken stapplar "julia" och "hjärndöd" in genom dörren. och väcker alla. klockan är nu ungefär 2 halv 3. hjärndöd ska sova hos oss, i julias säng. och de måste ligga och prata och fnissa ett litet tag. när jag precis har börjat somna igen väcks jag av en lätt knackning på dörren. klockan är nu runt 3. jag väljer att ignorera knackningen med en förhoppning av att personen som är så dum i huvudet ska ge sig av. det gör hon inte. tillslut står hon och bankar, och när jag precis har rest mig upp för att slita upp dörren och ge henne onda ögat så lyckas hon på något sätt, som jag ännu inte listat ut, öppna vår dörr. på andra sidan står hjärndödskompis dum, tillsammans bildar de duon dum och dummare. dummare föjler med dum ner till deras rum och jag trodde att allting nu skulle vara frid och fröjd. (om man bortser från skrikande norskor som sitter inne hos killarna som bor i rummet bredvid på ett mycket lyhört hostel) ack så fel jag hade. en timme senare knackar det igen. när ingen öppnas börjar personen dra i dörren. en liten knackning till. när ingen öppnas ger personen upp och går hem till sig. äntligen, vid 4 på morgonen får jag sova.

idag har dum och dummare åter igen ockuperat vårt rum. fy fan vad jag inte vill ha med dem att göra. det är dock ganska kul när vince alltid ställer frågor till "hjärndöd" (dummare) efterosm hon aldrig har svarat rätt på en enda. inte ens när någon skrek ut svaret kunde hon svara på frågan. idiot.

inatt blir det dock bara jag linda och astrid i rummet! härligt! alla andra är ute och röjjer men efter inte en enda dag utan alkohol väljer vi att ta det lugnt och ladda inför fredag och lördag. vi skulle egentligen också ut men ikväll blir det sömn. i varje fall tills alla andra trillar in, förmodligen i en hög.


Emma

Hahahahaha åååh va jag hade velat se dig då! en arg stina är en rolig stina (inte för den som är utsatt dock!) Jag vet inte om du läser mina kommentarer min vän, gör du det? Jag vill ha tydliga svar! FINNS DET SNYGGA MÄNN?! haha ;)

2010-01-08 @ 06:15:03
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Ida

usch vilka jobbiga! Samma fråga som Emma: FINNS DET HETA MÄN!!?? :)

2010-01-08 @ 10:00:49
URL: http://lailonn.blogg.se/
Loo

Haha, ser dig framför mig HAHA! Jag vill också veta: FINNS DET HETA MÄN?=)

2010-01-08 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0