1 dag, 19 timmar, 16 minuter, 20 sekunder

Då var det snart dags och jag har tagit lisas ord på allvar och bestämt mig för att göra ett lite roligare inlägg. (Få inte för höga förhoppningar nu dock). Nyår är över, och trott eller ej, det spenderades hemma med familjen, riktigt mysigt.
I morgon bär det av in till staden för att inhandla det sita inför resan, det vill säga en adapter och strumpor.. alltid bra att ha! Lite tandkräm ska nog också inhandlas.
Så jag åker alltså om lite mer än 43 timmar. Konstigt nog har nervositeten inte slagit till än, jag som brukar vara ett nervvrak. Känner mig väldigt lugn, blir nästan nervös över hur lugn jag är, haha.

Planet lyfter på söndag klockan 11 men jag måste förmodligen vara där långt tidigare än så, tv4a nyheterna pratar om mycket kontroller och långa väntetider när man ska resa till england, allt tack vara den härliga  lilla människan som ville spränga flygplan... pucko.... hursomhelst... bättre tidig än sen...

Lite önskningar: pratades om att man kunde länka mellan bloggar, var god gör det till min för jag vet inte hur man gör!!! Ha ett gott år, och ha det bra hemma i kalla sverige medans jag har plusgrader i england!! Puss Puss!

Ps. Lisa! Din film kommer på posten! Du skulle ha fått den i onsdags (eller va det tisdags...?), men jag glömde som vanligt!

lisa

vilken film kompis? du gör mig förvirrad

2010-01-04 @ 08:22:25
Harez

Min lilla Stiinaaaa <3

Lycka till med allt, SAknar dig!

2010-01-06 @ 02:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0