back at prince alfred!

först svar till papps - om du kollar noga på bilden med astrids tröja på väggen, så står de på Malm (vi har malm i vår lägenhet, jag har dem hemma med, så jag känner mig som hemma! IKEA!!! =D)! en på dig och mamma, en på mig och ullis och en på alla kompisar!! de har fått hedersplatsen, och linda får inte plats med några! HAHA! inte för att hon har några men endå... =P

jaha, denna natt... denna natt, denna natt... jag gick hem från prince alfred vid typ..  halv sju kanske... tänkte gå in på HMV och köpa några trevliga filmer för budjetpris, men det var stängt!! ledsen som jag var gick jag hem och läste... jag måste ha somnat, för vid halv nio väcker linda mig för hon vill gå till tesco och köpa glass, jag ska precis resa mig upp när jag upptäcker att jag är för trött för att röra mig, så jag mumlar något svar till henne och lägger mig och sover igen. jag tror att hon också gick och la sig igen för jag såg inga glasspaket hemma. vaknar sedan vid tolv på natten och får för mig att klockan är sju, man hör fotstegen från de som bor på våningen över så jag tror att det är väldigt tidigt och att de ska till jobbet, för det faller inte mig in att de kanske bara inte har gått och lagt sig. jag vänder mig och tittar på klockan och upptäcker att den bara är tolv på natten. ledsen blev jag, för jag var inte längre trött. men jag försöker ändå somna om, och tillslut lyckas jag, skulle gissa på att det tog en timme eller något.
sedan vaknar jag igen, klockan är nu halv elva, på "morgonen". jag har inatt sovit 13.5 timme. det måste vara nytt rekord.

idag har vi en lång dag framför oss. tvätta, diska, handla (vi ska åka buss till ett stort saintsbury!! wiee), toppa upp mobilen och sedan ska linda laga mat till mig. hon vägrar säga vad, hon är söt!!

vi har fått ett datum till när astreedo kommer! runt den 8:e mars!! så skoj!

linda fick precis ett erbjudande om att jobba på en strippklubb!!!! HAHHAHA, LINDA SKA BLI STRIPPAAAA!!!! det var iof bartenderjobb, men man vet ju aldrig vart det leder... fan att hon redan jobbar på mango!!  hahhahhahahhahhahaa, åh vad kul det hade varit. "jo, min roommate jobbar som strippa.." hahhaa, hon måste fan ta det jobbet! vad fan är det bruden har sökt igentligen..? hon var faktiskt lite ledsen ver att hon inte kunde ta det, hon är lite vriden... =P haha, skoj!! och just nu spelas born to be wild på princen.... haha, coincidence..? i think not!!!

pussar till er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0